Sjuk?

idag känner jag mig lite småsjuk, ont i halsen och öm i kröppen. men de e nog lugnt de har väl sina orsaker om man säger så. idag har min klass spelat basketmatch mot 2or och 3or. vi slog dem sååå håårt! satt mest på bänken men ändååååå. jag menar, är man en bra hejjarklack så e man liksom.

pizzapiizzapizzzzzzzzzzza till middag. tjejerna i klassen ska ha en liten get togheter ikväll. mysigt säger jag som missar desperate houswifes! faan att kvinnan inte ska ha kanal 5.

annars mår jag bra, tontals läxor men de e ju alltid kul  jippppiiiiie.. Snyggt klassfoto förresten Carrzzo! Du blev helt klart bäst på fottot ;) lägger upp mitt när det kommer ut på internet, OM det kommer ut på internet.

Med andra ord känner jag mig varmt välkommen tillbaka av den fina kommentaren jag fick av "Anonym" i mitt förra inlägg.
TACK MINA VÄNNER; vi hörrzzzzzzzzzzzzz // Freddzzzoor

Här hitta jag en gullig fjortisbild på Carro och hennes homies. ENJOY ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0