tisdag - time for school

hallååå. lägeeeet?
ska snart iväg till skolan. eller.. snart och snart, om en timme ungefär. annars händer de inte så mycket, har seminarium på torsdag, surt liksom. men de e bäst att få de gjort. har gjort en grym grej i paint btw, haha, lite annorlunda mot photoshop och dem där.. funderar på att skaffa en annan header, men man måste ju fråga freddzzoro föörst.

just det! nu ska ni få höööra om en kille som alltid kliver av på sammabullhållplats som mig när jag ska hem.  okej, let's go. jag går alltid av först, före honom vill säga, sedan springer han om mig upp för en backe, sedan stannar han alltid en liten stund och filosoferar eller vad de nu är han gör.. då går jag om honom igen, men då springer han som en galning igen förbi mig, sedan traskar han fram lugnt, sen när jag kommit om honom, igen.. ja, då springer han hela vägen hem..

idag ska jag fråga om han vill att jag ska krypa hem, så han slipper springa..


godmorgon
/carsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0