LETS DANCE; JUST GET ON THE FLOOOOR

Har du redan sportlov carrzan barrzan? jag har först nästa vecka! så vad ska du hitta på hela veckan uuut? :)
duuu, jag har oxå köpt ett par nya converse för mina var oxå lila-svarta eller vad man ska kalla det. höhööö... så jag känner mig väldigt vårfräsch nu eller vad man ska säga.

likt överskriften: lets dance just get on the floor and shake your boty ooof! jag såg faktiskt lets dance igår och george och maria måste nog va det tråkigaste paret i hela lets dance världen. håller ni med? vem var de maria vann med år 2006 carrookanin om jag får fråga? det måste ha vart nån riktig charmör, för den där markattan är inte att leka med... vem röstar på dem liiiiksom? KITTY OCH ANDERS ÅKTE; anders som va min favoriit, sååå himla schnööögg kille asso.

skämt åsido. nej nu ska jag ladda för partyy. ha de bra läsare and dont forget, its me freddzor who's writing :)
puuussssssss


GLITTERPJUCK! va säger ni? flipp eller flopp?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0