depp..pepp

hej kompisar.
vad händer?

själv sitter jag här och håller på att somna, not good.
jaha, och så har skolan satt igång igen, nej, nu pratar hon om den där jävla skolan igen tänker ni. sorry! jag måste bara avreagera mig lite (är det inte sånt man gör i en blogg?) juste! wops, nu var jag dryg.. sorry again. säger som jag brukar säga: nemen oke. (egentligen ska det vara nej men okej. men om man säger de fort blir de så mycket roligare. äh, shit the same. till själva ämnet. har idag haft en föreläsning om vad våra kommande trådkurser ska handla om, en kurs började idag och ska hålla på ända till vecka 14 (veckan innan påsklovet). undra hur mycket man då kommer få rabbla upp på seminariet.. usch, hate iiiit!

jaja, nu ska jag gå ner och köpa lite ben & jerry's och njuta av att det snart är helg.
big kiss

/CARZOOOR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0